Teorie mail gateway pro velkou firmu - pouze odesilani

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Říjen 3 08:57:55 CEST 2003

Dobry den,

Dalibor Straka napsal(a):

> Proto jsem psal, ze jde temer jen o odesilani. Spise se priklanim k tomu,
> ze jde o celosvetovy problem, nez ze bych to vyresil.

No - taky me to zajimalo (delaji mi to same). Dopiste ten logwatch ze:
zastavi mailserver,  blokne IP pres IPtables, odmaze vsechny zpravy te
IP v queue, spusti mailserver, posle sms. Skript zverejnete a ja si tam
jeste dodelam aby mi to v sms rovnou poslalo i jmeno usera (ze smb.log)
;-)

Nejspis to uz ale ma nekdo takhle udelane - staci asi jen pohledat.

Karel Kral
---