Dva Postfixy na jednom stroji

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Říjen 15 08:56:08 CEST 2003

On Wed, Oct 15, 2003 at 08:51:34AM +0200, discuss na email.cz wrote:

> to jsem taky zkousel, ale moc se mi nedarilo, ono je totiz nejprve treba donutit
> stroj ktery lezi pred timto strojem aby v relay modu transportoval emaily z jedne
> subdomeny (tady treba xxx na xxx.mydomain.cz) na dve IPcka.
> Pokud vlozim do transport table dva radky
>
> xxx.mydomain     :[IP.ad.re.sa]:25
> xxx.mydomain     :[jina.IPad.re.sa]:25
>
> tak pri postmap transport upozornuje na duplicitu a stejne to doruci pouze na prvni IPcko.

upozornuje to spravne ... postmap z toho robi db hash subor - takto sa
to rozdelit neda, musite pouzit nieco ine

> Netusim co jste tim myslel ..., chcete rict, ze existuje zpusob jak na jednom NIC a jednom postfixu dorucit
> postu lokalne bez AV kontroly do schranky a zaroven ji prohnat AV a relayovat dale? Kdyz AV filtr je pripichnuty
> hned za Cleanup a vystup ma predpokladam do Active. - Jestli to opravdu jde tak jak ?

jednoducho to tak nejde (ak to vobec pojde) ... neskusal som

len som spomenul, ze pokial ide iba o AV filter, tak to ide
(bez "zaroven ji prohnat AV a relayovat dale")

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE