dotaz sendmail - BTW: slozka vs. adresar

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pátek Září 5 15:27:36 CEST 2003

> Date: Fri, 5 Sep 2003 11:42:32 +0200
> From: Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: dotaz sendmail - BTW: slozka vs. adresar

Viz nize - jak pro co. Souborovy adresar skutecnym adresarem je, nebot
obsahuje nazvy (a strojove identity) souboru, takze vyraz slozka za
prihodny povazovat asi dost dobre nelze.

Tech se to asi prilis netyka...

> v angličtine ide zrejme o Folder a Directory, v slovenčine sa používa
> Priečinok a Adresár
> osobne používam adresáre na disku a priečinky v pošte ;-)))  (pretože
> pri pošte je adresár už niečo iné - zoznam adries)

Ano, to je rozumné rozlišení: jelikož /etc/mail žádná poštovní přihrádka
není, tak označeni folder/složka/priečinok asi není moc vhodné a bude
lepší se přidržet zavedeného pojmu adresář.

Děkuji za uvedení na pravou míru.
--
Luboš Kašpar