Postfix - virtualni presmerovani

Jaroslav Studenovský studenovsky na unipex.cz
Pondělí Září 8 12:03:56 CEST 2003

Dobry den,
muzete mi někdo poradi s nasledujici problemem:

Postfix prijima email z vice domen, nektere emaily napr. osoba1 na abc.cz
mam pomoci recipient_canonical_maps=soubor presmerova na osoba2 na volny.cz.
Kde jsou emaily vyzvedavany. To funguje.

Pokud odpovim na vyzvednute emaily tak v hlavicce OD je osoba2 na volny.cz, slo
by udelat, aby tam bylo osoba1 na abc.cz?

Pokousel jsem se to resit pomoc aliasů, to se chovalo dobre.
Ale pomoci aliasu nevyresil presmerovani osoba1 na abc.cz a zaroven
osoba1 na cde.cz, pokud se to ma smerovat kazde nekam jinam.

Existuje nejake jine reseni?

S pozdravem
Jaroslav Studenovsky