Postfix - virtualni presmerovani

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Září 8 12:08:35 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 12:03:56PM +0200, Jaroslav Studenovský wrote:
> Postfix prijima email z vice domen, nektere emaily napr. osoba1 na abc.cz
> mam pomoci recipient_canonical_maps=soubor presmerova na osoba2 na volny.cz.
> Kde jsou emaily vyzvedavany. To funguje.

vy ich nepresmerovavate - vy im prepisujete hlavicky prijemcov a
doseldokom toho je preposlanie

> Pokud odpovim na vyzvednute emaily tak v hlavicce OD je osoba2 na volny.cz, slo
> by udelat, aby tam bylo osoba1 na abc.cz?

preto je tam nova adresa odosielatela

> Pokousel jsem se to resit pomoc aliasů, to se chovalo dobre.
> Ale pomoci aliasu nevyresil presmerovani osoba1 na abc.cz a zaroven
> osoba1 na cde.cz, pokud se to ma smerovat kazde nekam jinam.

aliasy sluzia iba na lokalne dorucovanie

> Existuje nejake jine reseni?

nie ine, ale spravne riesenie je pouzit virtual (man virtual)
osoba1 na abc.cz	osoba2 na volny.cz

malo by vam stacit prepisat v main.cf recipient_canonical_maps na virtual_maps

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE