Postfix mi nejde nastavit pro Dial-Up

linux linux na mullerovi.net
Pátek Září 26 09:48:03 CEST 2003

On Fri, 26 Sep 2003 09:27:56 +0200, Peter Mann wrote

> http://www.postfix.org/faq.html#dialup

Podívám se, ale angličtina mi fakt nejde :(

> ako je nastavene DNS? skuste relayhost zadat formou ip adresy

V návodu bylo, že musím nastavit pop3 server, tem mám jinde než je
poskytovatel. Tak to mám změnit na něj? IP mám přidělovanou :(

> postfix postu iba doruci do schranok ... na stahovanie ku klientom je
> potrebny POP3 alebo IMAP server

Co mám tedy použít? když dám pop3.domov.dom tak nenajde nic, pokud dám jen
domov.dom, tak napíše že server má problém, ať se obrátím na správce - tedy
sebe :(