Postfix mi nejde nastavit pro Dial-Up

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Září 26 09:52:10 CEST 2003

On Fri, Sep 26, 2003 at 09:48:03AM +0200, linux wrote:
> On Fri, 26 Sep 2003 09:27:56 +0200, Peter Mann wrote

> Podívám se, ale angličtina mi fakt nejde :(

konfiguraky su jednoduche, staci toto:
	relayhost = smtprelay.someprovider.com
	defer_transports = smtp
	disable_dns_lookups = yes

> V návodu bylo, že musím nastavit pop3 server, tem mám jinde než je
> poskytovatel. Tak to mám změnit na něj? IP mám přidělovanou :(

takto: pri odosielani posty treba zabudnut na POP3 server, to je nieco
ine .... pre odosielanie posty z vasho postfixu cez server providera
musite nastait v postfixe: relayhost = smtprelay.someprovider.com (tu
zadate konkretnu adresu smtp servera providera)

> Co mám tedy použít? když dám pop3.domov.dom tak nenajde nic, pokud dám jen
> domov.dom, tak napíše že server má problém, ať se obrátím na správce - tedy
> sebe :(

mate na svojom serveri nainstalovany nejaky pop3/imap server? ak nie,
musite ho nainstalovat

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE