SpamAssassin

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Pondělí Duben 5 15:47:15 CEST 2004

On Thu, Apr 01, 2004 at 12:48:20PM +0200, Honza Vrbata wrote:

> Pratele nesetkali jste se nekdo s timhle ????
> Debian Woody + Postfix 1.1 + SpamAssassin (nainstalovan z CPANu).
> Jako MDA pouzivam maildrop. Maildrop veskerou prichozi postu predava
> assassinovi (pro vsechny uzivatele /etc/maildroprc). Postfix neni nijak
> virtualni a vsichni uzivatele maji na UNIXu realny ucet.

Zda se, ze je to problem Maildropu. Zkuste mu nasadit vetsi uroven
logovani (zrejme zapisem do /etc/maildroprc nebo primo do konf.
Postfixu).

> Pokud nema uzivatel definovany realny shell, ale jen treba /bin/false (v
> /etc/shells samozrejme je) assassik mail vubec neoznackuje. Pokud ma
> uzivatel treba /bin/sh, funguje normalne. Assassik ma parametrem zakazano
> vytvaret v domacich adresarich uzivatelskou konfiguraci (~/.spamassassin
> prip. ~/.razor) a presto nedela nic.
> Nevite nekdo ????

Neni mi moc jasne, na co potrebuje jeden z tech programu shell.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz