SpamAssassin

Honza Vrbata vrbata na hippo.feld.cvut.cz
Čtvrtek Duben 8 14:38:37 CEST 2004

On Mon, 5 Apr 2004, Milan Keršláger wrote:

> Zda se, ze je to problem Maildropu. Zkuste mu nasadit vetsi uroven
> logovani (zrejme zapisem do /etc/maildroprc nebo primo do konf.
> Postfixu).

Ano zrejme je to opravdu maildropem, resp. funkci xfilter. Nasel jsem v
ruznych konferencich popis podobneho problemu. Ovsem proc to potrebuje
shell to nevim. Pres vikend se podivam do zdrojaku, protoze me uz
nic jineho nenapada :)