SpamAssassin

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Duben 8 23:21:29 CEST 2004

On Thu, 8 Apr 2004, Honza Vrbata wrote:

> Ano zrejme je to opravdu maildropem, resp. funkci xfilter. Nasel jsem v
> ruznych konferencich popis podobneho problemu. Ovsem proc to potrebuje
> shell to nevim. Pres vikend se podivam do zdrojaku, protoze me uz
> nic jineho nenapada :)

pri maildrope som podobne narazil s rbashom .. pre vacsinu uzivatelov
vyhovuje (pop3, resp. vedia tak spustit pine a logout). Ale akonahle chcem
v .mailfilter poslat forward inam (cc "!niekto na niekde.xxxx") co obcas
treba, tak sendmail sa vola sposobom, ktory v rbashi nezbehne (lomitka).

kym bol forward cez .qmail problem nebol, az po zavedeni antispamu a
s tym suvisiacim dorucovanim cez maildrop.

--
jozef  :-)