imap a php

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 23 10:02:05 CEST 2004

On Fri, 23 Apr 2004, admin wrote:

> Zdravim konferu!
> viem ze mi tu asi nepomozete ale za pokus nic nedam.
> Pri pokuse v php cez funkciu imap_open o otvorenie spojenia dostanem
> nasledovnu hlasku
> Warning: Couldn't open stream {127.0.0.1:143}INBOX in
> /var/html/postak/actpswd.php on line 16

Ten PHP skript je Vas nebo nejaka aplikace ? Nemuze byt proste chyba v nem?
Vim ze treba starsi IMP mi nechodily s php_imap od nejake vyssi verze php
protoze se tam zmenil pocet parametru pri volani imap_open.

> ci uz je adresa 127.0.0.1, localhost, alebo priamo pridelena IP adresa
> stroja.
> okrem maillogu nehlasi ziaden log nic. z maillogu dostanem tolkoto
> Apr 23 00:00:25 uhra imapd[7046]: imap service init from 127.0.0.1
> Apr 23 00:00:25 uhra imapd[7046]: Command stream end of file, while
> reading line user=??? host=UNKNOWN

Tohle vypada dobre, spojeni na imap (neexistenci firewallu) muzete otestovat
telnetem na 143 a nebo taky rovnou najakym imap klientem (pine).