imap a php

admin admin na uhra.mtf.stuba.sk
Pátek Duben 23 10:17:48 CEST 2004

ten skript som robil sam a pozeral sa na manual funkcie na php.net,
takze myslim ze syntax je dobre....
obratil som sa na konferu lebo sa mi zda ze to je skor systemova chyba
ako skriptova.
telnet na imap funguje, to som testoval uz predtym... preto vylucujem
nejake chyby firewallu, wraperov.
ten kusok problemoveho kody vyzer anasledovne:
if(imap_open ("{147.175.139.10:110/pop3}INBOX", "$meno", "$heslo"))
        {
           echo 'Spojenie sa podarilo!';
}

Viem ze to v priklade ide na port pop3, ale skusal som aj imap a chyba
rovnaka.