mailserver

Milan Ježek milan.jezek na atlas.cz
Neděle Duben 25 11:12:34 CEST 2004

Kovar Jan napsal(a):

>Ono bude spis jednodussi, kdyz nam popisete soucasny stav, reknete nam, co
>se vam na nem nelibi a pak nam reknete, co ocekavate od noveho stavu. My vam
>treba neporadime, jak to udelat, ale rozmluvime vam to. Navic by mozna bylo
>lepsi rozebrat, jak jste vlastne pripojeny, protoze z toho jsem taky nebyl
>moudry.
>
>Hezky den
>
>TNX

No současný stav je takový, že mailové schránky jsou u providera, kde je
hostování www. Připojení je přes wifi (pevná IP, 256kb). No a já bych
chtěl zprovoznit interní mail server, kam bych stahoval maily a kam by
se připojovali uživatelé. Nynější stav, kdy se každý přes POP3 připojuje
na providra (je to sice "jen" cca 40 uživatelů) mi přijde dost
nevyhovující. Navíc bych chtěl zprovoznit firewall (nyní je jen ten
nejjednoduší ve switchi od 3comu). No a mám pocit, že by tyto dvě věci
šli docela dobře spojit dohromady (a když k tomu navíc přidám proxy).

Milan