Problem s TO: v hlavicke

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Únor 2 12:50:36 CET 2004

On Mon, Feb 02, 2004 at 12:19:07PM +0100, Vladimir Rengevic wrote:
> Problem - pride mi mail (u mna bezi sendmail), odchadza z Exchange, pricom
> uzivatel ma samozrejme Otlak Expres. No a chyba mu polozka TO:
> Otazka - kto za to moze (samozrejme biju mna ;o). Ja som ale presvedceny,
> ze hlavicku tvori ododielatel a prijemca s nou (ak tu spravu samozrejme
> umyselne nemodifikuje) nerobi nic...

ano - polozku To: definuje pouzivatel ... nemusi tam vobec byt, dolezita
je obalkova adresa, ktora v hlavicke nie je

existuju vsak rozne "prepisovace" hlaviciek - sendmail ma genericstable,
postfix ma canonical_maps ... tie mozu "To:" prepisovat

treba odsledovat, ci to "nezmrsi" niekto po ceste

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE