Problem s TO: v hlavicke

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Pondělí Únor 2 19:53:44 CET 2004

Pekny den!

Lubos Kaspar wrote --- napísal::

> Kdo Vas za takovou normalni vec bije? Pokud jsou vsichni prijemci v Bcc:
> (coz je bezne a spravne pri posilani mailu prijemuum, kteri se navzajem
> neznaji a nemaji mit moznost si navzajem zjistit e-adresy), tak v To:
> ani nikdo byt nemuze!

Dakujem ;) bije ma za to jeden admin z frimy, ktora si vybera schranku
pop3-kou a nasledne cez WinRoute nejakym sposobom triedi...
A kedze som si nebol 100% isty ci za to nemozem ja radsej som sa opytal!

Vdaka, som rad, ze Linux a sendmail su v tom nevinne!!!

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799