MultiDomain mail server

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Pondělí Únor 2 20:30:42 CET 2004

Mno, diky za linky, mnohe z nich jsem uz videl a samozrejme je mam na
pameti. Ja bych ale radeji slysel od nekoho, kdo takove reseni provozuje,
jake to ma nedostatky,  nebo prednosti, na co si lide stezuji atd.
Je jasne ze chteji spoustu veci. Zmenu hesla, presmerovani v dobe
nepritomnosti, to je asi zaklad.
Me jako admina pak bude zajimat spoluprace IMAP demona s web rozhranim,
autentizace, bezpecnost, sprava uctu pod vice domenama, slozitost
konfigurace, jednoduchost obnovy dat atd.
Prosim nepiste mi, ze podle manualu je to skvele, to si prectu. Praxe je
ovsem mnohdy diferencialne odlisna a ja se v tuto chvili pouze snazim volit
dobre. Pristupuji k tomu snad o neco zodpovedneji nez nasi obcane pri
poslednich volbach :)
Diky moc za osobni zkusenosti
Honza Volesak

Napr: