Kam s viry?

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Únor 3 08:21:47 CET 2004

Hello Edvard,

Tuesday, February 3, 2004, 7:54:53 AM, you wrote:

EM> Sam mam nastaveno - kompletni zprava admin,
EM> informace o zavirovani plus hlavicka -odesilatel a adresat.
EM> A na zaver citace ze serveru viry.cz s
EM> kterou nemohu tak uplne souhlasit, protoze si myslim, ze neni
EM> spravne nastavit aby se zavirovane maily
EM> bez jakekoliv informace mazaly.

Tak patrite k tym co zahnusuju (nenasiel som slusnejsie slovo)
internet blbymi mailami na sfalsovane odosielacie adresy.
Bohuzial, nie ste sam co vytacate inych. S "odosielatelom" ten virus
nema NIC SPOLOCNE !
Sorry, ale uz ma to stve, pri 6 domenach je to kvantum hlupej posty.
A co tak spravcovia viac domen, urcite maju z vas radost.

--
Best regards,
 Lubor