Kam s viry?

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Úterý Únor 3 09:25:02 CET 2004

Pridavam se k nazoru nize. Informace o zavirovanem mailu patri (kdyz uz
nekomu) tak pouze prijemci, v zadnem pripade odesilateli! Mam na serveru asi
20 domen a chodilo mi pres 3000 zprav podobneho typu za 10 hodin. Opravdu
tim pouze pomahate plnit viru jeho primarni funkci - zahltit Internet.
Takze souhrn - odmazat zavirovanou prilohu, poslat info prijemci, co nelze
dorucit poslat adminovi.
Honza Volesak