Kam s viry?

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Úterý Únor 3 10:03:23 CET 2004

Za vice nez dva roky, kdy provozuji na serveru antivir, neprisel ani
jeden mail, ktery by mel jako prilohu zavirovany soubor a zaroven mel
smysluplny obsah. Jinymi slovy, ze ten mail sestavil zivy odesilatel a
soubor prilozil. Zato prislo hafo automaticky generovanych mailu
rozesilanych temi viry.

Takze zasilat prijemci zpravu, ze mu prisel zavirovany mail, je, dle me,
skoro na 100% zbytecnost. A odesilateli, to uz bylo popsano.

V.