Kam s viry?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Únor 3 11:29:15 CET 2004

On Tue, 2004-02-03 at 11:19, Edvard Miskej wrote:
> To jste mi tedy dali..ale Vase reakce me donutila se podivat do RFC 2821.
> A podle toho co jsem nasel musim rict ze Vase nastaveni serveru odporuji
> RFC!
>
> Protoze v odstavci 6.1 se pise:
> If there is a delivery failure after acceptance of a message, the
> receiver-SMTP MUST formulate and mail a notification message.

ale sak to neni delivery failure. Ten vir byl v poradku obdrzen a podle
pravidel platnych na cilovem serveru ihned smazan (resp. presunut do
karanteny). Skutecny desilatel (=vir otec) o tom nemusi vubec vedet, a
zfalsovany nebozak uvedeny ve From: musi byt naopak co nejvice uchranen
podobnych zmatecnych varovnych vyhruzek.

Petr