Kam s viry?

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Úterý Únor 3 11:38:51 CET 2004

> Subject: Re: Kam s viry?

Abychom uz konecne odpovedeli na tuto otazku: navrhuji do /dev/null/ :-)

> From: Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Date: Tue, 03 Feb 2004 11:29:15 +0100

> ale sak to neni delivery failure. Ten vir byl v poradku obdrzen a podle
> pravidel platnych na cilovem serveru ihned smazan (resp. presunut do
> karanteny). Skutecny desilatel (=vir otec) o tom nemusi vubec vedet, a
> zfalsovany nebozak uvedeny ve From: musi byt naopak co nejvice uchranen
> podobnych zmatecnych varovnych vyhruzek.

RFC 2821 ale zcela jiste nepocita s tim, ze prace MTA bude zahrnovat i
boj s MS-viry...

Z hlediska MTA je zprava v poradku prijata, zadna "delivery failure"
nenastala a pokud se nasledne mail zahodi nebo se z nej vyklesti
MS-vir, je to spis prace nejakeho MDA, ktery samozrejme neni onen
"SMTP-receiver".
--
Lubos Kaspar