Kam s viry?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Úterý Únor 3 12:52:47 CET 2004

On Tue, 3 Feb 2004, Edvard Miskej wrote:

> To jste mi tedy dali..ale Vase reakce me donutila se podivat do RFC 2821.
> A podle toho co jsem nasel musim rict ze Vase nastaveni serveru odporuji
> RFC!

Ano, sme delikventi :) Skuste sa na to pozriet z hladiska minimalizacie
skod: ked mam sukromnu siet o par pocitacoch, mozem porusit vsetky RFC a
nikomu neublizim (sebe, lebo sa s tym bude blbo robit).

Podobne, ked v dobre definovanom pripade (virus, mozno spam) server
doruceny mail zahodi a neposle spravu, kto sa o tom dozvie, aka bude
skoda? Ziadna, naopak prospeje to.

Postovy system je ziva vec, stale sa objavuje nieco nove (tesim sa na SPF)
no a serverov co porusuju RFC je hodne. Casto je to sposobom o dost horsim
nez zahadzovanie virov - vid spominany http://www.rfc-ignorant.org

--
jozef  :-)