Kam s viry?

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Únor 3 14:11:47 CET 2004

On Tuesday, February 03, 2004 11:19 AM [CET], Edvard Miskej
<miskej na vegacom.cz> wrote:

> To jste mi tedy dali..ale Vase reakce me donutila se podivat do RFC
> 2821. A podle toho co jsem nasel musim rict ze Vase nastaveni
serveru
> odporuji RFC!
>
> Protoze v odstavci 6.1 se pise:
> If there is a delivery failure after acceptance of a message, the
> receiver-SMTP MUST formulate and mail a notification message.

vy povazujete nalez viru za delivery failure ???

pokud prijmete jako pravdive tvrzeni, ze adresa odesilatele je vzdy (v
pripade mailu generovaneho virem) zfalsovana, pak musite souhlasit i s
tim, ze povinnost vracet tyto maily, resp generovat bouncy je
nesmyslna (protoze zpravy se nevraceji odesilateli ani nikomu kdo s
odesilatelem nejak souvisi).

D. Toman
Fortech s.r.o.