SPF (Sender Permitted From)

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Únor 6 13:44:08 CET 2004

DD,

> v poslednom case sa mi dokonca stava, ze pouzivatelia, ktori
pouzivaju
> Otlak, maju problem s odpovedou na maily, teda konkretne ak mam
mail:
>  From: Ing. Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>, tak odpoved ide na
adresu
> <Ing. Peter Mann> .... nastastie smtp server ihned odmietne taketo
> maily ... to uz je naozaj "zly" klient

problem je to jednoduchy, bohuzel letity (tahnouci se uz od starsich
verzi OE i Outlook). Jakmile se do adresare klienta dostane zaznam,
ktery ma ve jmenu, prijmeni ci titulu nejake 'podivne' znaky (vim o
',', ';' a '.'), pak neni OE (a starsi Outlook) schopen odeslat na
emailovou adresu spojenou s tim zaznamem v adresari zpravu. Proste
SMTP serveru v RCPT TO: povelu misto email adresy preda jmeno
uzivatele z adresare :-(
Obdobna situace nastane i pokud colovek vyplni 'podivny' znak do
nastaveni OE v polozkach popisujicih odesilatele. Rozdil je jen v tom,
ze dojde k predani nesmyslu v MAIL FROM:.

Problem je trosku zesilen tim, ze OE automaticky pridava informace ze
zprav (pri Reply) do adresare...

D. Toman