Kam s viry?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Únor 4 09:06:42 CET 2004

On Tue, 3 Feb 2004, [ISO-8859-2] Vladimír Solnický wrote:

> Pokud jsem ho prokazatelně předal (faktikcý jen u doporučených a vyšších),
> tak mohu.

Pri e-maile budete mat s dokazovanim celkom problem, nehovoriac o tom, ze
RFC je zavezne technicky, nie pravne .. ale to nie je podstatne. Nase sudy
IT oblasti rozumeju tak, ze akykolvek sudny spor podobneho typu je ruleta.

Skor ide o to, ze aj pri najlepsej voli aj po prijati mailu moze dojst k
jeho zniceniu, a to nie len v dosledku chyby v antivire. Tyka sa to
vlastne celej oblasti IT, aj velky Bill vo vsetkych licenciach pise, ze
nezodpoveda vobec za nic. Ziadat v tejto situacii sudne vymahatelne zaruky
v oblasti e-mailu, je, prepacte, trochu uletene.

Zelam pekny den,
--
jozef  :-)