Kam s viry?

Karel Kral co-as na quick.cz
Středa Únor 4 06:44:30 CET 2004

Dobry den,

Vladimír Solnický wrote:

> Pokud jsem ho prokazatelně předal (faktikcý jen u doporučených a vyšších),
> tak mohu.

Jen doplnim ze ceska posta ma stanovene max. castky "co z nich lze
dostat". Napr. tusim ze u doporuceneho dopisu (at jsem napsal cenu
jakoukoliv) to bylo 50,- Kc ?

Proc pisu: kdyz vidim ten balast, jsem rad ze na vsech serverech, kde
jsem musel udelat AV kontrolu, jsem nastavil hned od zacatku jen info
adminovi. Kde mi chodi milter (a vzhledem k nestabilite nekterych
kousku) to neni vsude, posta je odmitnuta hned pri komunikaci. Do
perlovych dobrodruzstvi se nepoustim, nebot na takovy HW nemaji ;-)

Jednou se mi stalo, ze jeden clovek mel zavirovany pocitac a chtel neco
poslat. Kdyz to po x-ty nedoslo, rekl to memu uzivateli, ten se zeptal
me a autor dopisu byl rad, ze vi jaky virus si ma odstranit. Jo - a pak
jeste jeden autor EXE mel tu smulu, ze jeho program byl oznacen ze
obsahuje nejaky vir. Nebyl problem to zabalit s heslem nebo tak, ale
ukazal se jako clovek na pravem miste a program ihned prepsal (ten
kousek kodu), ze jiz AV program nedrazdil (samozrejme u REDAP/ FOXPRO/
Visual Basic "generatoru" by toto asi neklaplo, ale jeste tu je archiv
"smazane" posty, ktery se da take pouzit)

Karel Kral
---