SPF (Sender Permitted From)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Únor 6 09:15:24 CET 2004

On Wed, Feb 04, 2004 at 01:24:21PM +0100, Lubos Kaspar wrote:

> Problem je ovsem v tom, ze hojne uzivane GUI-MUA (typicky MS-Outlook) obvykle
> hlavicku Reply-To: ignoruji.

ale to je uz problem MUA, nie MTA

v poslednom case sa mi dokonca stava, ze pouzivatelia, ktori pouzivaju
Otlak, maju problem s odpovedou na maily, teda konkretne ak mam mail:
 From: Ing. Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>, tak odpoved ide na adresu
<Ing. Peter Mann> .... nastastie smtp server ihned odmietne taketo
maily ... to uz je naozaj "zly" klient

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE