SPF (Sender Permitted From)

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Únor 6 09:43:49 CET 2004

6. 2. 2004 napsal(a) Peter Mann na téma ,Re: SPF (Sender Permitted From)`:

PM> v poslednom case sa mi dokonca stava, ze pouzivatelia, ktori pouzivaju
PM> Otlak, maju problem s odpovedou na maily, teda konkretne ak mam mail:
PM>  From: Ing. Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>, tak odpoved ide na adresu
PM> <Ing. Peter Mann> .... nastastie smtp server ihned odmietne taketo
PM> maily ... to uz je naozaj "zly" klient

Se smazaným jsem souhlasil a MSOL nemám rád, ale pokud to doslova máte tak

From: Ing. Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>

a ne

From: "Ing. Peter Mann" <Peter.Mann na tuke.sk>

tak se MSOL "může" chovat divně, protože porušujete RFC (tedy tak, ve
starém RFC 821 === STD 10) byla tečka mezi znaky, které se musely
uvozovkovat; předpokládm, že RFC 2821 to zachovalo. Kdyby tam ta tečka
nebyla, uvozovky by nebyly třeba.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,