Limity v postfixu?

Tomáš Bittner tbittner na cerny-ps.cz
Pátek Únor 6 10:17:18 CET 2004

Jde nastavit, aby stroj přijímal cca 1 mal z 1 adresy třeba za 1 minutu. To by nepomohlo ?

On Fri, 6 Feb 2004, Petr Barta wrote:

> 	hledam nejake reseni, ktere by nakonfigurovalo postfix tak, aby
> pocital prichozi spojeni a odesilane maily z kazde IP adresy, a v pripade
> prekroceni nejakeho nastaveneho limitu spojeni odmital - idealne s

Jo - tohle by se mi taky moc hodilo, ale obavam se ze to postfix neumi.
Idealni by bylo aplikovat to na mynetworks s vyjimkou localhostu.

Momentalne to delam tak ze pravidelne prochazim log (skript z cronu),
grepuju radky na otevirana spojeni, vytahnu z nich IP adresy a jmena,
sort, a awk-em je spocitam. Pro polozky prekracujici limit si generuju
infomail. Pokud je to nejaka stanice z vnitrku nebo nejaky velky otrapa
z vnejsku tak ho pridavam do deny v iptables. Nicmene jsou viry ktere
vygeneruji i 100000 zprav za par hodin, a pak na to vetsinou nestinu
zareagovat a system pada na hubu - mazu to z front postfixu, nadavam
a rikam si ze kdyby to umel blokovat rovnou postfix bylo by to idealni.