Limity v postfixu?

pavel pavel na ogi.cz
Pátek Únor 6 22:55:11 CET 2004

> z vnejsku tak ho pridavam do deny v iptables. Nicmene jsou viry ktere
> vygeneruji i 100000 zprav za par hodin, a pak na to vetsinou nestinu
> zareagovat a system pada na hubu - mazu to z front postfixu, nadavam
> a rikam si ze kdyby to umel blokovat rovnou postfix bylo by to idealni.

ty viry jen vyjimecne (jako mydoom :)) nepouzivaji exe, pif a pod prilohu,
tedy jdou krasne odpalkovat v ramci header_checks

jinak mist kam pripojit vlastni program je asi vice, mohlo by se to tvarit
jako vlastni RBL (vi nekdo kde je specifikace pouzivaneho protokolu? jsem asi
slepej, ale nedati se mi to najit) nebo podobne jako amavis

p.