max_velikost_mailu

mardon mar.don na seznam.cz
Úterý Únor 10 10:51:10 CET 2004

Hello Vladimír,

Tuesday, February 10, 2004, 10:40:11 AM, you wrote:

VS> 10. 2. 2004 napsal(a) mardon na téma ,Re: max_velikost_mailu`:

m>> Tuesday, February 10, 2004, 9:32:37 AM, you wrote:
m>>
m>> m> Ahoj sendmail,
m>>
m>> m>   chtela bych omezit max. velikost mailu
m>> m>   nasla jsem
m>> m>   define(`confMAX_MESSAGE_SIZE',`2000000') cili Max 2Mb
m>>
m>> m>   Pak jsem jeste ale nasla
m>> m>   define(`UUCP_MAILER_MAX',`2000000') dnl
m>> m>   Prosim je  mezi temito dvema polozkami souvislost?
m>> m>   Jeste hloupy dotaz v sendmail.mc nezalezi na poradi zapisu?
m>>
m>>
m>>
m>> tak jsem jeste nasla LOCAL_MAILER_MAX A SMTP_MAILERA_MAX

diky

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz