Vykon MTA

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Únor 13 11:11:01 CET 2004

13. 2. 2004 napsal(a) volesak na aristia.cz na téma ,RE: Vykon MTA`:

> to znamena, ze kdyz byl zakaznik, ktery ma opravneni posilat pres tuto relay
> zavirovan, zacali mi volat lidi, ze jim neodchazi maily. Fronta se plnila a
> jen ls na /var/spool/mqueue/ trval asi 1 minutu.
> Odeslani mailu bylo temer nemozne bez meho zasahu.

Těžko říci, ale sendmail má docela bohatou granuralitu, jak se chovat,
když je přiliš mnoho práce, jak efektivně využívat už navázaná spojení,
aby se odstranila režie a pod. Nastavoval jste to někdy, nebo jste
ponechal implicitní hodnoty? Protože ty nemusejí být vhodné zrovna pro Váš
případ? Tím nevylučuji, že by to nepomohlo, a ani neříkám, že sendmail
nění o něco náročnější na systém než postfix. Na druhou stranu má (alespoň
podle mých kusých znalostí) zdaleka nejlepší možnosti, jak zátěž
ovlivňovat. Takže je možné, že sendmail je běs, ale je také možné, že se
na to jen admin vykvákl ...

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,