Vykon MTA

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Únor 13 12:23:02 CET 2004

> to znamena, ze kdyz byl zakaznik, ktery ma opravneni posilat pres tuto relay
> zavirovan, zacali mi volat lidi, ze jim neodchazi maily. Fronta se plnila a
> jen ls na /var/spool/mqueue/ trval asi 1 minutu.

To znamena asi tolko ze zakznik ma zavirene masiny ktore generuju haldu
mailov. A ked sa na to bniekto vykaslal, tak ho nezachrani ani super
najlepsi MTA. Zahltit sa da vsetko.
Ale od toho su v sendmaili parametre ako MaxDaemonChildren a podobne. Len
o nich treba vediet a nielen trepat dve na tri.

> Odeslani mailu bylo temer nemozne bez meho zasahu.
> Nepopiram vsak, ze pro ucel zachytavani mailu pro firmu s 1-2 domenami je v
> pohode. Ale jako "verejna" relay...
> Honza Volesak

Co to ma spolocne z domenami ? Mozem mat 30 zakaznikov po 20 mailboxoch =
600 mailovych klientov. A to akoze sendmail nezvladne ???

Ja bezim sendmaila na P400MHZ 192MB RAM a tecu mi cez neho maily pre
1 domenu ale pre >1000 mailboxov. A stroj je pripojeny 100Mbit/s.
Cize zase len recicky nejakeho "odbornika".

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2