Domain of sender

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Neděle Únor 22 23:29:21 CET 2004

Jedině snad možný tip -- podle mne, pokud si dobře pamatuji, m4 pro 8.12
řadu používá dvojici sendmail.cf a submit.cf (z obou .mc) a jsem si téměř
jist, že v submit je implicitně ověřování identity odesílatelů. Možná by
to mohlo být něco takového. Možná by to vysvětlovalo i to, že pokud
použijete staré cf, tak na 25 relay chodí, ale lokální submit použije 587
a nechodí, kdežto po generování z m4 prostě submit lokální i okolí
nefunguej (při implicitním nastavení). ZKuste tento směr, ale nevím. Možná
kdybyste poslal .MC

S pozdravem

V. S.

--

--
Mgr. Vladimír Solnický, systémová administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,