Domain of sender

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Únor 22 12:08:24 CET 2004

Dobry den,

Mam takovy zacatecnicky dotaz:

Mam par stroju s RH62 a nedelaji nic jineho nez ze posilaji postu uvnitr
DMZ. Mam tam sendmail 8.12.10 - vzdy to delam tak, ze stahnu src.rmp, na
jednom stroji to zkompiluju (= dotaham xx devel veci) a pak si ty
vysledne baliky zkopiruju na ostatni masiny. Az ted na jedne z nich
(puvodne tam sendmail nebyl - resp. byl tam nejakej starej a ja se
rozhodl, ze tam sendmail bude take bezet a dal tam tu predkompilovanou
8.12.10) z nejakeho duvodu odmita posilat postu s hlaskou "domain of
sender does not exist...". Ale kdyz udelam DIG tak bind odpovi vzdy
spravne. Zkousel jsem i bind zrusit a nechat resolvovat nejaky jiny DNS
server - ale porad stejne. Zvlastni je, ze pokud necham predkompilovany
sendmail.cf tak muzou alespon odesilat okolni pocitace pres relay (=
nejde poslat primo z te masiny). Ovsem pokud cokoliv vytvorim pres m4,
tak uz nemuzou posilat ani ty pcdla, ktere tam relay maji... Zrejme jsem
neco opomel (nebo je tam nejaky starsi balik). Samozrejme ta domena
odesilatele existuje.

Nesetkal jste se s tim nekdo - nebo alespon co hledat ?

Predem diky
Karel Kral
---