postfix a ukladani provozu do databaze

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Únor 23 09:59:50 CET 2004

> From: Robert Pospíchal <pospichal na h2so4.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: postfix a ukladani provozu do databaze
> Date: Sun, 22 Feb 2004 12:00:04 +0100
>
> na serveru mi bezi postfix, mysql, php, apache, - postfix dorucije postu pro
> lokalni uzivatele, uzivatele musi kazdy prichozi email podle firemniho
> narizeni zapsat do excelovske tabulky - jako evidenci prichozi posty. Nikdo
> nechce delat tuto zbytecnou praci, muj dotaz zni, slo by pri prichodu mailu
> zavolat z postfixu, nebo z trivial-rewrite treba skript, predat mu parametry
> [...]

Osobne bych za uzitecnejsi aktivitu pokladal usili o predelani toho
predpisu, aby nevyzadoval evidenci obsahu Subject:, protoze to zaprve
neni povinna hlavicka a zadruhe vubec nemusi nijak odrazet obsah mailu
(dle mych zkusenosti se znacna cast BFU nenamaha s vymyslenim vystizneho
predmetu a bud ho vynechaji nebo tam pisi jen zbytecnosti typu "Informace",
"Sdeleni" ap.). Pak se vystaci s logem a je po starostech. Jinou smysluplnou
(i kdyz na objem archivace mnohem narocnejsi) variantou je stosovani celych
mailu. Pokud uz se ma investovat do "prezvykovani" obsahu mailu, za dobry
kompromis bych povazoval uschovavani vsech hlavicek + hlavicek prip.
MIME-casti (resp. spis s negativnim vymezenim nekterych, ktere jsou jen
formalni - napr. "Content-Transfer-Encoding:" ap.).
--
Lubos Kaspar