SENDMAIL + dnsblacklisty

Petr Řehoř Petr.Rehor na i.cz
Sobota Leden 3 02:56:58 CET 2004

> Zavedl jsem v sendmailu kontrolu odesílatelů v blacklistech
> spamcop, ordb, sorbs a dalších, ovšem vzápětí jsem narazil
> na problém ...
> Když chci odeslat poštu z domova (dial up QUICK) mail server
> mi odpoví bohužel 553 rejected kvůli SORBS ...
> táži se teda, není nějaká možnost jak bajpasnout kontrolu
> odesílatele v blacklistech v určitých případech? Používám
> z domova pro odesílání SMTP auth
> ... neřešil jste někdo podobný problém? Nečekal jsem, že se v
> blacklistech objeví právě i dialupy ...

V /etc/mail/access muzete napsat neco jako

193.85		OK

nebo

dialup.quick.cz	OK

a ono to blacklist prebije. Mozna budete potrebovat misto OK dat
RELAY.

Jestli jde vyradit kontrolu v blacklistech pro autorizovane SMTP
nevim.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz