SENDMAIL + dnsblacklisty

benyto Benyto na oku-pi.cz
Sobota Leden 3 14:50:22 CET 2004

Ad návrh pana Řehoře ... výýýborně děkuji ... OK za ip adresou funguje
výtečně .. bajpasne blacklisty, ale nedovolí odeslat email každýmu z domény
IOL .. to jsen potřeboval ... ještě jednou díky

Ad Pavel: podle mě to nic neřeší .. přece se kontroluje IP adresa
odesílatele .. a pochybuju, že někdo z dialupu má svůj vlastní smtp server
ne? Povětšinou všichní odesílaj přes nějaký jiný (freemail, server v práci
atd. ) To znamená, že i ve firemním serveru nebude problém ...

Ovšem to si ověřím v praxi já, až mi vedení vynadá, že jim nemůže někdo
poslat mail ...

Beno Slávik, PÚ Písek