Zablokovanie prijimanie externej posty na e-mail adresu v Postfixe

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Úterý Leden 20 12:15:29 CET 2004

Na Postfix postovom serveri by som chcel zriadit alias meno, aby postu
pre dany alias prijimalo viac ludi. Na druhej strane nechcem, aby sa cez
neho nejako sirili virusy, resp. spam. Preto by som chcel, aby na to
konkretne alias meno bolo mozne posielat postu len lokalne, t.j. z
rovnakej IP podsiete. Ostatni odosielatelia posty by mali dostat oznam o
neexistujucom pouzivatelovi.

Nejako neviem najst, ako zablokovat postu z internetu na konkretne alias
meno. Ak je to mozne, poprosim o navedenie, ktora utilita/konfiguracny
subor z Postifxu by mohol v tomto pomoc.

Za pomoc vopred dakujem.

Rasto