Smazani spamu pred dorucenim

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Červenec 8 09:27:20 CEST 2004

volesak na aristia.cz wrote:
> predpokladam, ze hodne z Vas pouziva Spamassassin k oznacovani spamu.
> Pouziva v teto souvislosti nekdo z Vas i mazani takto oznacenych mailu primo
> na antispamovem stroji?
>  V tuto chvili mam nastavena pravidla tak, ze zachytavaji opravdu pouze to,
> co potrebuji. Problem je v tom, ze to uzivateli dojde a ten, i kdyz ma
> nastavena pravidla pro trideni, je vyrusen prichozim mailem.

Mam qmail a qmail-scanner + spamassassin. qmail-scanner je malinko
upraveny a spam je pro nej virus. Viry se nedorucuji.

Se sendmailem pouzivam amavis-new, ktery se da nastavit, aby spam
nedorucoval. Ale nevim jak zaridit Bayes filtrovani.  Takze je to
nespolehlive.

Potreboval bych vyresit, jak vracet postu na server pro uceni Bayes
filtru. Uzivatele se pripojuji pres pop. Zatim me nic nenapadlo.

V.