MX zaznamy - za jak dlouho?

Sniper sniper_2 na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 22 09:11:30 CEST 2004

Zdravim.
 Mam problem s konfiguraci posty. Na FC1 s jadrem 2.6.7 mampodle root.cz
nainstalovany qmail. Posta mi jde odesilat uvnitr domeny iven, ale
prijmat jde pouze v ramci domeny. Kdyz zmenim MX zaznam, (dnsvedene pod
psisco.net) tak se zmena v
 #dig domena.cz MX
projevi ihned, ale pokud si chci poslat postu napriklad z centrumu takmi
neprijde. Neprijde ani mejl ze zpravu nebylo mozno dorucit.rchphost v
qmailu a vpopmailu nastavene mam...  (posta v ramci ruznychvirtualnich
domen taky funguje).Za jak dlouho se projevi zmena v DNS aby si ji
napriklad centrum.czvsimnul?Muze mi nekdo pripadne poradit v cem by mohl
byt jiny problem.

PS:Berte to s rezervou, jsem zacatecnik... Predem diky Sniper