SMTP, POP3

Milan Ježek milan.jezek na atlas.cz
Středa Červen 9 18:10:16 CEST 2004

Je to asi OT, ale pokud bych chtěl použít SMTP server, musím mít
nainstalován i POP3 nebo IMAP4 server? Jde mi o to, co se stane, když
přes SMTP server pošlu mail, který nemá adresáta. Dozvím se to nějak?
Teda jako uživatel, v logu asi něco bude.
Nyní mám POP3 i SMTP u providera, což ráno docela solidně zatěžuje
pipojení, a proto chci nainstalovat tyto služby na lokální server. Ale
původně jsem to chtěl dělat postupně. Tedy nejprve SMTP a potom POP3. To
ale z výše uvedených důvodů asi nelze. (Leda opačně).

dík Milan