Re: Sendmail & access.db & výjimky

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pondělí Květen 10 08:28:53 CEST 2004

>From: "Josef Hrabec" <hrabec na ramgate.cz>
> nevim jak sendmail (sam jsem se s nim toto jeste nastavit nepokousel,
zatim
> si vystacim pouze s blacklistem), ale krom nej kontroluju prichozi
postu
> jeste pres milter pomoci regularnich vyrazu....  a tohle co potrebujes
by
> nemel byt problem nastavit, nic mene je to reseni druhe strany a
nikoliv
> sendmailu samotneho....

	Pěkné, měl bych o řešení zájem, jen nevím, jak to pomůže, když
při dalších experimentech jsem si všiml následujícího:

a) hned po nakonektění na port 25 sendmail vyprodukuje do LOGu hlášku o
rejectovane IP adrese

b) teprve nyni dojde ke slovu klient, provede HELO (nebo EHLO) a MAIL
FROM

c) po mail FROM oznami sendmail REJECT klientovi

	Pokud ta komunikace tedy probiha nasledovne, nevim, jak by mi
rozhranni MILTER mohlo pomoci, kdyz uz je sendmail rozhodnut o odmitnuti
takoveho mailu... (ale treba se mylim)