Posta a obycejni uzivatele

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pondělí Listopad 1 21:11:23 CET 2004

Zdravim konferenci,
pro nasi komunitni sit jsem nastavil mail server, jede na Postfixu
ale se vzrustajicim poctem clenu, jsem se zacal poohlizet po necem
lepe spravovatelnem, bezpecnem a jednoduse ovladatelnem.

Vyzkousel jsem virtualni uzivatele v mysql, coz vypada dobre, ale
nenasel jsem jednoduchy nastroj, pro nastaveni uctu uzivatelu.

Dale jsem nastavoval IMAP servery (zkousel jsem jak cyrus tak
courier) ale zde nevim ktery je lepsi pro ostatni klienty.

Mate nekdo nejake zkusenosti, a doporuceni? Nejlepe akademicka
sfera, nebo vetsi hure prosperujici podniky (tyto instituce
umi maximalne vyuzit i levny HW, na drahy nemame )

  Diky

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec