Posta a obycejni uzivatele

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Listopad 2 09:25:02 CET 2004

On Mon, Nov 01, 2004 at 09:11:23PM +0100, Petr Lascak wrote:
> Zdravim konferenci,
> pro nasi komunitni sit jsem nastavil mail server, jede na Postfixu
> ale se vzrustajicim poctem clenu, jsem se zacal poohlizet po necem
> lepe spravovatelnem, bezpecnem a jednoduse ovladatelnem.
>
> Vyzkousel jsem virtualni uzivatele v mysql, coz vypada dobre, ale
> nenasel jsem jednoduchy nastroj, pro nastaveni uctu uzivatelu.
>
> Dale jsem nastavoval IMAP servery (zkousel jsem jak cyrus tak
> courier) ale zde nevim ktery je lepsi pro ostatni klienty.
>
> Mate nekdo nejake zkusenosti, a doporuceni? Nejlepe akademicka
> [...]

Treba podle: http://openwebmail.org/openwebmail/doc/readme.txt

"Pure Virtual User Support"

Levna reseni pouzivaji i dobre prosperujici podniky. Mail+Samba pro cca
100 lidi stoji od M$ nekde pod 500 tisic, ktere se daji pouzit jinde.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz