Sendmail, hlavicka a from: localhost

Lubos Dusany lubos.dusany na seznam.cz
Středa Říjen 6 14:14:18 CEST 2004

Diky moc za pomoc, zkusim to.

Jeste mam jeden problem:
postu sendmailem zpracovavam pro vice domen, a jako jeden fyzickej
uzivatel exsituje "admin".
Ve virtualusertable mam jasne ze

admin na domena.tld   admin

u dalsi domeny mam
ucet na domena2.tld   ucet
@domena2.tld   ucet na domena2.tld

Vsechno funguje ale kdyz poslu mail na admin na domena2.tld prijde to do
uctu admin na domena.tld :((( takze to nespadne do domenoveho kose ktery
ale jinac funguje, je to neco na zpusob ze realny useri maji "priporitu"
a teprve pak se resi domenovy kose ??

Diky za info
Lubos