sendmail v Debianu - sendmail.mc

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Čtvrtek Říjen 7 12:05:26 CEST 2004

hezký den,

jaké máte zkušenosti se Sendmailem v Debianu?

Přecházím na něj z RH, kde jsem byl zvyklý využívat databáze access.db a
virtusertable.db
Obě v Debianu po instalaci chybí, takže jsem přidal do sendmail.mc
následující řádky:

FEATURE(`access_db')dnl
FEATURE(`virtusertable', `hash -o /etc/mail/virtusertable.db']dnl

poté jsem vytvořil soubory /etc/mail/access a /etc/mail/virtusertable a
pomocí makemap hash je přeložil do .db

Jedná se o dost důležitý server a tak se chci ujistit, že zejména
virtusertable.db bude po této úpravě fungovat a maily na domény, které zde
mám definované se mi někde nepostrácí ...

Můžete mi prosím někdo, kdo máte se Sendmailem na debianu zkušenosti,
napsat, zda je tohl řešení o.k., ev. poradit nějaký odkaz, kde je tato
problematika podrobněji popsána?

díky moc, minik