sendmail v Debianu - sendmail.mc

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Čtvrtek Říjen 7 12:15:52 CEST 2004

> jaké máte zkušenosti se Sendmailem v Debianu?
>
> Přecházím na něj z RH, kde jsem byl zvyklý využívat databáze
> access.db a virtusertable.db Obě v Debianu po instalaci
> chybí, takže jsem přidal do sendmail.mc následující řádky:

V Debianu je programek sendmailconfig, který Vam po serii dotazu vygeneruje
zakladni konfiguraci (mc a spol).

> FEATURE(`access_db')dnl
> FEATURE(`virtusertable', `hash -o /etc/mail/virtusertable.db']dnl

Me tam sendmailconfig dal tohle :)
FEATURE(`virtusertable', `hash /etc/mail/virtusertable.db')
FEATURE(`access_db', `hash -T<TMPF> /etc/mail/access.db')

> poté jsem vytvořil soubory /etc/mail/access a
> /etc/mail/virtusertable a pomocí makemap hash je přeložil do .db

V adresari /etc/mail byste mel mit Makefile, takze v nem staci spustit make,
a to se postara o vygenerovani databazi, pripadne reload serveru,...

> nějaký odkaz, kde je tato problematika podrobněji popsána?

/usr/share/doc/sendmail/sendmail/README.Debian.gz
/usr/share/doc/sendmail/Debian-specific.gz

                             Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == +420 603 872 477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======