maildirquota

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Říjen 11 12:03:36 CEST 2004

On Mon, Oct 11, 2004 at 09:08:14AM +0200, Honza Vrbata wrote:

> pokud vim courier muze pouzivat quotu pouze na inbox, nebo i na
> subfoldery.

ako sa to nastavuje?

> pro doruzovani postfixem jsem mel upraveny virtual, tak aby zapisoval
> informace potrebne o quotach pro courier do tech jeho souboru. nevim proc,
> ale courier si neumel vzit informace o quote z LDAPu.

> vacation nepouzivam, forward je vlastne virtualni alias umisteny normalne
> v LDAPu a jako lokalni dorucovatel ted pouzivam maildrop, ktery zvlada mit
> informace umistene normalne v ~/.mailfilter take v LDAPu.

takisto pouzivam courier-maildrop a ~/.mailfilter ... o LDAPe som
nevedel ... vacation vlastne riesim pomocou mailfilter (man maildropex),
takze ako sa to riesi v spolupraci s LDAPom?

> mam takhle udelany (postfix, courier imap, LDAP, atd.) mail server asi s
> 15 000,- ucty a pohoda. Pro spravu mam napsanou aplikaci jak pro spravce
> celeho serveru (vytvaneni uctu atd.), tak pro jednotlive uzivatele (zmena
> hesla, filtrovaci pravidla pro maildrop)

zmenu hesla zatial riesim cez SquirrelMail a poppassd (kedze pouzivatelov
mam v passwd/shadow) ... filtre som riesil cez SM pluginy, ktore vlastne
zapisovali pouzivatelske konfiguracne subory cez ftp localhost

mozete tie skripty poskytnut? ;-)

5o   Peter.Mann at tuke.sk