Vyhnuti se amavisu na zaklade IP klienta?

Petr Barta petr na netas.cz
Čtvrtek Prosinec 15 12:23:10 CET 2005

> Zdravim,
> 	mam postfix (2.2.4), ktery pouziva pro kontrolu posty amavisd-new
> (20030616p10-5) pres volbu
>
> "content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024"
>
> Rad bych pro klienty z urcitych IP adress tuto kontrolu vypnul uplne, tedy
> postu vubec amavisu nepredaval, misto toho ji normalne odeslal (pomoci
> smtp, tedy vcetne korektniho MX resolvingu apod.). Nezna nekdo zpusob, jak
> toho dosahnout?

Jeste doplnim:
Zkousel jsem metodu, kdy v promenne smtpd_client_access nadefinuju client
access, a v prislusnem souboru nadefinuju filtr, ktery to preda na jiny
port, kde se content_filter neuplatnuje, ale z nejakeho mne neznameho
duvodu to nefunguje. Asi jsem spatne pochopil dokumentaci... :-( Muze mi
nekdo poradit, co delam spatne?

Pridal jsem nasledujici parametr:
smtpd_client_restrictions  =  check_client_access hash:/etc/postfix/client_access

obsah /etc/postfix/client_access:
212.65.193.13  FILTER smtp:[127.0.0.1]:10025

(na portu 10025 bezi postfix bez content filteru, amavis mu predava
zkontrolovane zpravy)

"postmap client_access" a "postfix reload" jsem samozrejme provedl,
bohuzel to vypada, ze na tohle nastaveni zvysoka dlabe... Kdyz tam
ale misto "FILTER" dam "HOLD" - bez problemu to prislusnou postu
zastavi...

Tak nevim... :-(

 			Petr Barta